2011年11月3日星期四

岁月不留人!我爱你们!

刚才看到我的 面子书放上了 这张照片还有这段话 

She's very very awesome. I knew her since 4 yrs old,
she taught me to be brave when standing on stage, taught me what is more than friendship,
taught me what is acting,
taught me what is enjoy,
taught me to appreciate,
taught me to be thankful,
taught me to be strong and never give up.
She's an important character in my life, she changed me. I won't be me now without her, I love her, and I know she do too :)
She finally achieve her dream, being an actor. She spent 10 years for this, and she did it. I am so proud of her, very very proud ♥

She brought me to astro and I had the chance to be on tv.
She brought me to a bunch of big cameras when I'm only 7. I still remember she buying me candies and belanja mcdonald after the act.
Although she's busy now and we don't have chance to see each other often, but the heart told me she will remember me, and I will never forget her.

I'm lucky to have her, thanks for being apart of my life. I love you more than you know :) ♥

 看到她写的这番话,让我很感动,泪水还是留了下来。。。。
因为她真的长大了。。。。 :) siaw wan jing 你要加油哦。。。:) 记得要快乐哦!
————————————————————————————————————————

十年前,我创业,开始了我的 ‘苗苗儿童剧团’, 当时最小的有三岁,最大的十二岁。。。
我教他们 ‘歌舞剧乐’ 我因为疼惜他们,他们没有 所谓我们以前的 ‘童年’ 我给他们无限的欢乐,因为我觉得城市小孩很可怜。。。。赚钱最后不是我最重要的。。。 可是最后。。。我必须承认因为爱心是赚不到钱。。。。哈哈哈哈。。。。。 好笑。。。。 不过我没有后悔因为我知道他们的生命被改变,他们一定会永远记得 ‘苗苗姐姐’ 而且都是快乐的回忆。。。。 一切值得。。。。

唉。。。。岁月不留人啊。。。 时间就这样过了10年。。。 我最终还是“自私‘的往自己的梦想奔驰,我最后只能对可爱的他们说’苗苗姐姐对不起你们‘没有和你们走到该走的路。。。。 我自己就’飞‘了。。。。  请原谅我的 ’自私‘。。。。

最后苗苗姐姐祝你们一定要开心,一定要自爱,一定要为自己的梦想负责任,一定要好好爱自己!!! 不管多少个 10年,我一定不会忘记你们。。。。记得保持联系!!!

2 条评论:

  1. 对一个知道赚钱不是目的,爱心才重要的老师来说,他一定会得到比前更多更重要的东西。

    回复删除
  2. 谢谢你。。。。 我得到的是家长的尊重,小朋友的爱。。 对对对。。。金钱买不到的。。。:) 感恩

    回复删除

爱苗帮
http://www.facebook.com/fatmiaumiau